Fizetett Keresési Stratégia

A fizetett keresési marketing a kattintásonként fizetett (PPC) kampánystratégiánk kritikus része. Nincs megfelelőbb alkalom a hirdetésre, mint amikor már elhatározta valaki, hogy a termékünket vagy szolgáltatásunkat szeretné.

Dióhéjban: A vállalkozásunkhoz kapcsolódó kulcsszavakra fogunk licitálni, hogy hirdetéseink mások előtt jelenjenek meg, kattintásonként egy kisebb összegért cserébe.

Ha megfelelő módon állítottuk be kampányunkat, olyan potenciális ügyfelek elé fogunk kerülni, akik aktívan keresnek minket. Ezzel szemben egy rosszul megtervezett kampány jelentős mennyiségű pénzkidobást jelenthet.

Mint ahogy azt elképzelhetjük, egy sikeres fizetett keresési kampány futtatása sok időt és figyelmet igényel. A DG Marketingnél folyamatosan figyeljük és optimalizáljuk ügyfeleink fiókjait, a lehető legjobb eredmények biztosítása érdekében.

A fizetett keresési marketing nem egyszerű, ám az eredmények újradefiniálhatják vállalkozásunk sikerét.

Hogyan segíthetünk?

Mi a DG Marketingnél úgy gondoljuk, hogy a sikeres fizetett keresési marketingnek két kulcseleme van: stratégia és megvalósítás.

Tehát minden kampányhoz marketingstratégiát dolgozunk ki, amely segít meghatározni, hogy a kínált termékek hogyan igazodnak a potenciális ügyfelek igényeihez. A stratégia következő lépése egy következetes és frappáns hirdetési üzenet létrehozása, amely ötvözi a megfelelő kulcsszavak használatát, annak érdekében hogy javuljon az értékesítések aránya.

Miután a kampányai beindultak és eredményesek, heti rendszerességgel teszteljük és elemezzük őket, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy az továbbra is optimálisan teljesítenek.

A fizetett kereséskezelés, az optimalizálás és az elemzés ötvözésével gondoskodunk arról, hogy kampányaink a lehető legjobb megtérülést biztosítsák.

Platformok

Noha a Google minden bizonnyal a legnagyobb fizetett keresési platform, de az nem azt jelenti, hogy az egyetlen. A Bing, és a Yahoo is kínál fizetett keresési lehetőségeket, amelyek bizonyos esetben figyelemre méltó eredményeket hozhatnak.

a google, yahoo és bing logoi

Fizetett Keresés a Google-on

A Google több mint 3 milliárd keresést végez naponta, ami évente csaknem több mint egy billió keresés ... és ez a szám nem fog csökkenni!

Ha a vállalkozások manapság versenyképesek szeretnének maradni, akkor erős keresőmotor jelenlétre van szükségük, ami azt jelenti, hogy a hirdetéseiket közvetlenül akkor kell megjeleníteni az eredményoldalakon, amikor az ügyfelek vásárolni szeretnének.

Általánosságban elmondható, hogy minden online marketingstratégiának tartalmaznia kell valamilyen fizetett keresési eredményt a Google-on. Ha úgy döntünk, hogy nem veszünk részt az ilyen versengésekben, az lényegében olyan, mintha át akarnánk adni ügyfeleinket a versenytársaknak.

Fizetett Keresés Bingen és Yahoo-n

Az online keresési forgalom kb. 70-80%-át a Google teszi ki. A másik 20-30%-ot a Bing és a Yahoo.

A Google keresési forgalma különbözik a Bing vagy a Yahoo forgalmától, így nem olyan egyszerű átvinni a fizetett keresési kampányainkat egy másik platformra. A Google-ban rosszul teljesítő kulcsszavak és hirdetések időnként hatékonyabbak a Bingben vagy a Yahoo-ban.

Ezért fontos megérteni a különbségeket a keresőmotorok, valamint az egyes platformok egyedi nyomkövetési és elemzési beállításai között.

Ahol könnyű elbukni

Versengés

Minél közelebb van az ügyfél a konverzióhoz, annál drágább értékesítésük. A fizetett keresési marketing olyan potenciális ügyfeleket céloz meg, akik gyakran hajlandóak vásárolni is. Ez heves a versenyt eredményez az ilyen ügyfelekért.

Ha nincs megfelelő stratégiánk a konkurencia kezelésére, a fizetett keresési hirdetések nehezebben fognak bevételhez vezetni.

Költségek

A fizetett keresési marketing hatékony, de költségessé válhat. A marketing más formáitól eltérően, minden kattintásért fizetni kell, így az ügyfelenkénti költség gyorsan összeadódhat.

A fizetett keresések magas költsége inkább a nagyobb cégeket részesíti előnyben. Habár  kisebb költségvetéssel is lehet sikeres, a fizetett keresési marketing általában akkor működik a legjobban, ha arra van megfelelő költségvetésünk.

Összetettség

A fizetett keresési platformok, mint például az AdWords, megkönnyítik egy fizetett keresési kampány összeállítását. Végül is ők mindenképpen keresnek pénzt, függetlenül attól, hogy kampányunk sikeres-e.

A fizetett keresésekből valóban pénzt keresni már sokkal bonyolultabb. Nagyon sok apró, finom dolog tartozik egy nyereséges kampány irányításához. Egy fizetett keresési marketing elsajátításához, illetve fenntartásához szükséges idő gyakran váratlanul éri a cégeket.