Organikus és Fizetett Stratégia

Gondoljuk át az organikus és fizetett lehetőségeket forgalmunk növelésére.

Organikus optimalizációs stratégiák

Keresőmotor-optimalizálási stratégiánk két különböző kategóriára oszlik: Oldalszintű, és Oldalon kívüli SEO. SEO stratégiánk sikerességének szempontjából mindkettő kulcsfontosságú, de hatásuk teljesen más. Az oldalszintű SEO alatt arra összpontosítunk, hogy webhelyünk azon részeit optimalizáljuk, amelyek ellenőrzésünk alatt állnak, míg az oldalon kívüli SEO alatt arra összpontosítunk, hogy tartalom készítéssel és más webhelyekről származó backlinkek szerzésével növeljünk domainünk tekintélyét.   

Hogy mi alapján rangsorolunk, azt nagymértékben az oldalszintű tényezők határozzák meg, míg rangsorunkat a keresési eredmények közt az oldalon kívüli tényezők.

Oldalszintű SEO

Számos SEO taktikát alkalmazhatunk webhelyünk egyes oldalain, hogy azok jobban rangsoroljanak a keresőmotorokban. Ezekhez a taktikákhoz tartozik az olyan kiváló minőségű tartalom előállítása, amelyet közönségünk keres, és a releváns metaleírások írása oldalainkhoz. A metaleírás az URL alatt található a Google keresési eredmények oldalán. Ha egyértelmű a metaleírásunk, és tájékoztatja oldalunkról a felhasználókat, akkor nagyobb valószínűséggel kattintanak a linkre.

Az ilyen oldalszintű SEO némi időt igényel míg látható eredménye. Tehát tartsuk naprakészen tartalmunk, hogy hamarabb legyen eredménye kemény munkánknak.

Oldalon kívüli SEO

Backlink Építés

A a backlink építés nagyobb online érdeklődést eredményez webhelyének és biztos keresőoptimalizálási stratégiát kínál. A backlink egy olyan link ami más oldalakról a mi webhelyünkre mutat. A backlinkek nem csak mások elé helyezik weboldalunkat, hanem értékes forgalommal is szolgálnak.

Emellett a backlinkek jelentős szerepet játszanak a Google szempontjából is, mivel növelik a bizalmat a mi linkjeink iránt. Tehát, minél jobban bízik a Google a webhelyünkben, annál több lesz a forgalmunk. További információ: itt.

Long-Tail Kulcsszavak Megcélzása

A long-tail kulcsszavak megcélzása nagyszerű módja annak, hogy gyorsan javítson keresőoptimalizálásán. Mivel a long-tail kulcsszavak nem annyira népszerűek, mint a rövid kulcsszavak, könnyebb velük rangsorolni. Szánjunk időt arra, hogy kitaláljunk néhány long-Tail kulcsszót, amivel érdeklődést keltünk a Google-on.

Gondoskodjunk arról, hogy vállalkozásunk és termékeink szempontjából is relevánsak legyenek kulcsszavaink.

Ingyenes Google Cégem oldal készítése

A Google Cégem egy olyan online platform, amely lehetővé teszi vállalkozása számára az online jelenlét kezelését a Google ökoszisztémájában. Ide tartoznak a Google Maps, a Google Plus, a Knowledge Graph és a Google Search. A Google Cégem kiváló eszköz a SEO rangsorolásunk javításához.

Bekerülés különböző címtárakba

Az általános rangsor és a forgalom növelésének egyéb módja, az olyan ingyenes online címtárakba és értékelő webhelyekre való bekerülés, mint például a Tripadvisor vagy az expat.com. Ezen online címtárak többségén készített profiljában lesz egy link a webhelyére. Mivel a legtöbb profilban szerepelhetnek linkek, elengedhetetlen, hogy ezek az adatok mindig naprakészek legyenek. A pozitív értékelések szerzése szintén előreláthatóan nagyobb webhely forgalmat fog eredményezni. Emellett sok címtár meggyőző domain-tekintéllyel rendelkezik a Google-ön, ami a keresőoptimalizálás szempontjából jelentős. Ha helyesen használja az erőforrásait, akkor van esély arra, hogy vállalkozása ingyenes Yelp oldala magas helyezést érjen el a releváns keresések közt.

Fizetett Stratégia

Fizetett keresési hirdetések

A fizetett keresés a digitális marketing egy formája, ahol a keresőmotorok, pl. a Google vagy a Bing lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy eredményoldalaikon megjelenítsék a hirdetéseiket. Legyen az Google vagy Bing, a keresőmotorokban, a fizetett keresési eredmények legelsőként fognak megjelenni. Ráadásul, ebben az a jó, hogy csak akkor fizetünk, ha valaki rákattint a hirdetésünkre. Ez egy remek módja a webhelyünk látogatottságának növelésére, mivel elsőként jelenik meg a keresési eredmények között.

Mivel a Google Ads minden kattintás után pénzbe kerül a vállalkozásunknak, fontos, hogy PPC kampányaink hatékonyak legyenek. A PPC hirdetések kezeléséhez olyan tapasztalatokra és ismeretekre van szükség amivel a legtöbb kisebb vállalkozás marketing csapata nem rendelkezik.

Miért válasszon minket?

  • Nincs ideje
  • Csapata nem rendelkezik a megfelelő szakértelemmel
  • Elégedetlen az eredményekkel
  • PPC költségvetése korlátozott

Ügynökségünk alapvetően készen áll a hirdetései megtérülésének javítására. a PPC szakértőink alaposan ismerik a fizetett keresési hirdetések minden csínját-bínját, és a konverziókat elősegítő hirdetési kampányok fejlesztésére koncentrálnak. Így a lehető legjobb eredményeket érheti el, anélkül, hogy kidobná az ablakon hirdetési költségvetését.

PPC folyamata 9 lépésben diagramm

Újracélzás

Ha online értékesítünk, akkor a reklámok rendkívül fontosak ahhoz, hogy az emberek eljussanak webhelyünkre. De mi van akkor, ha még nem áll szándékukban vásárolni amikor megtalálják oldalunkat? Egyes feltevések szerint, a webhelyekre érkező emberek 97%-a anélkül távozik, hogy vásárolna bármit is.

Ők sose fognak visszatérni, hacsak nem tudjuk valahogy visszahozni őket. Az újracélzási kampányok emlékeztetőként szolgálnak weboldalunk látogatói számára, miután azt vásárlás nélkül hagyják el.

Bizonyos oldalak meglátogatása után, lehetőségünk nyílik arra, hogy újra megcélozzuk őket releváns vizuális vagy szöveges hirdetésekkel, miközben más webhelyeken töltik idejüket. Olyan emberek elé kerülnek az újracélzási hirdetések, akik már voltak weboldalunkon, és ezért nagyobb eséllyel térnek vissza. Az újracélzási kampányokat  a Google Ads, Facebook, a Linkedin Ads és egyéb platformokon is igénybe vehetjük. Ez rendkívül fontos eszköz az ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz, és ahhoz is, hogy növekedjen értékesítésünk mértéke, és ügyfeleink hűsége.

Mi készen állunk segíteni, hogy az újracélzást üzleti tevékenységének népszerűsítésére használja, hogy az érdeklődő látogatókat képes legyen megragadni.

potenciális ügyfélből visszatérő ügyfél

Google maps hirdetések

Ha helyi vállalkozása, mondjuk egy étterem vagy egy kisbolt, betérő forgalomra támaszkodva termel bevételt, a Google Maps hirdetések segítségével egyik napról a másikra teljesen átalakulhat. Hasonlóan a Google fizetett hirdetésekhez, ha megfelelően sikerült beállítani, akkor a Google Maps adataink mellett meg fog jelenni, hogy fizetett a hirdetés. Ezt egyéni preferenciáink szerint konfigurálhatjuk, hogy a megfelelő helyen jelenjünk meg a Google Maps a keresési eredmények legtetején.

Közösségi média hirdetések

A közösségi média 2020 egyik legdominánsabb online információs platformja. Tehát a közösségi média kihasználása elengedhetetlen, ha új, célzott közönséget szeretnénk elérni, és azt gyorsan. A tartalmunk hasonló érdeklődésű emberek előtt fog megjelenni, ami potenciális forgalmat jelent webhelyünknek. A közösségi média lehetővé teszi, hogy adott demográfiai adatok alapján célozzunk meg embereket.

A hirdetések elhelyezésének kiválasztásakor hasznos tudni azt is, hogy mely hálózatok a legnépszerűbbek a célközönségünk körében. Hol a legelkötelezettebb, legkoncentráltabb és legkönnyebben elérhető a célcsoportunk?

Tinik? Ők a TikTokon töltik idejüket. Az anyukák inkább a Facebookot választják.

Tehát a főbb platformok: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Youtube és TikTok.

Vizuális hirdetések

A vizuális reklámozás, a fizetett hirdetések további formája, amit hozzáadhatunk a keresőmotor-optimalizálási stratégiánkhoz. Ezek banner hirdetések, amik a releváns webhelyeken kerülnek elhelyezésre. Gyakran szöveg alapú, kép vagy videó hirdetésekből állnak, amelyek arra ösztönzik a felhasználót, hogy átkattintsanak egy céloldalra és ott csináljanak is valamit (pl.: vegyenek valamit). Ha például, kültéri termékeket árusítunk webhelyünkön, akkor a vizuális reklámunk túracipőkkel foglalkozó weboldalakon fog megjelenni. Az a vizuális hirdetések célja, hogy a kapcsolódó iparágak segítségével irányítson forgalmat webhelyünkre.

A legtöbb vizuális és online hirdetési kampányért kattintás alapján (CPC) kell fizetni. Vagyis minden alkalommal, amikor valaki rákattint a hirdetésünkre, a megtett ajánlatunk alapján számolnak fel egy összeget.

Előnyök:

Sokszínűség: A vizuális hirdetések különböző formájúak és méretűek lehetnek. Ahogy fentebb is említettük, különféle formátumban is prezentálhatók. Ez azt jelenti hogy tetszés szerint választhatunk hirdetési formátumot és stílust céljaink elérése érdekében.

Hatáskör: A Google Display Networknek (GDN) köszönhetően, webhelyek millióit érhetjük el, közvetlenül a Google Ads fiókunkból.

Célzás: A GDN óriási hatásköre miatt a megfelelő célközönséget is elérhetjük, ha hirdetéseinket a megfelelő webhelyeken helyezzük el. Ez magában foglalja a demográfiai és földrajzi célzást, valamint a célközönség sajátos érdeklődéseit is.

Mérhetőség: A kattintások, megjelenítések és a konverziók mind a Google ads és mind a Google Analytics segítségével nyomon követhetők a részletes teljesítmény kiértékelhetősége érdekében.