Fontosabb tényezők: Hogyan érjük el azt, hogy ügyfeleink megtaláljanak az interneten?

  • 2021-08-24

Ezt több módon is megtehetjük az online világban. 

Kezdjük a keresőmotorokkal. Amikor az emberek beírnak valamit egy keresőmotorba, pontosan tudatják vele, hogy mit keresnek.

Ha releváns szolgáltatásokat és termékeket kínálunk, a keresőmotorok a mi vállalkozásunkat fogja behozni a keresési eredmények között. A keresőmotorokat két fő szempontból használhatjuk, és mindkettőről rengeteg információval tudunk szolgálni.

Az első a keresőmotor-optimalizálás, vagy SEO, amely segít abban, hogy vállalkozásunk az organikus keresési eredményekben népszerűbben szerepeljen. 

A második a keresőmotor-marketing, vagy SEM, amely lehetővé teszi, hogy helyet vásároljunk hirdetéseinknek a keresési eredményekben. A SEO lényege, hogy webhelyünket a olyan emberek elé juttassuk, akik a mi termékeire és szolgáltatásaira keresnek.

Ennek számos módja van, amit később részletesen is kifejtek, de a kulcs az, hogy tudjuk, milyen szavakat gépelnek be az emberek: kulcsszavakat. Ezek a vállalkozásunk szempontjából a legrelevánsabb szavak.

Ha értjük, hogy ezek hogyan működnek, az segíteni fog igazodni ezekhez a szavakhoz a keresési eredményekben.

A SEM viszont az, amikor a vállalkozások fizetnek azért, hogy bizonyos kulcsszavakra kereső emberek számára hirdetést adjanak fel az interneten.

A legtöbb nagy keresőmotor aukciós rendszert használ, ahol sok különböző vállalkozás verseng a hirdetéseik megjelenítéséért azáltal, hogy licitál a kívánt kulcsszavakra.

A keresések nagyszerű módot kínálnak, hogy elérjük az embereket, de nem csak keresni szoktunk az interneten. Híreket olvasunk, sporteredményeket nézünk, recepteket böngészünk, videókat nézünk, és általában rengeteg érdekes tartalmat böngészünk a világhálón.

Mindezen tartalmak mellett sokszor láthatunk hirdetéseket is. Ezt nevezzük display reklámozásnak. 

A display hirdetésekkel bárhol és számos formátumban találkozhatunk az interneten, például szöveges, képi, videós vagy kattintásra és interakcióra alkalmas hirdetésekként.

Remek lehetőséget kínálnak arra, hogy eljuttassuk az üzenetünket célközönségünkhöz mindezt úgy, hogy kiválaszthatjuk azokat a weboldalakat és helyeket, ahol szeretnénk, hogy megjelenjenek.

Az olyan közösségi média oldalak, mint a Facebook vagy a Twitter egy újabb lehetőségek kínálnak arra, hogy növeljük vállalkozásunk ismertségét, és különösen hasznosak az ügyfelekkel való kapcsolatépítésben is.

A legtöbb helyen létrehozhatunk oldalakat vagy profilokat vállalkozásunknak, ahol aztán kapcsolatba léphetünk és beszélgethetünk másokkal, és megoszthatjuk tartalmunkat is, miközben növeljük vállalkozásunk online közösségi életét.

Ne feledkezzünk meg egy másik hasznos digitális eszközről sem: az e-mail marketingről.

Nem kéretlen e-mailekről vagy “spam”-ekről beszélünk, amikkel senki nem foglalkozik, hanem az releváns információk és ajánlatok küldéséről azoknak az embereknek, akik már jelezték, hogy érdekli őket amit csinálunk.

Felajánlhatjuk a lehetőséget az embereknek, hogy feliratkozzanak hírlevelünkre. A többi már csak rajtunk múlik. Küldhetünk kuponokat hűséges vásárlóinknak, hirdethetünk különleges eseményeket, vagy akár reklámozhatjuk az akciós termékeinket is.

Nagy segítség lehet vállalkozásunk beindításához,ha ismerjük hogy hogyan találjunk rá az emberekre és találjanak ők ránk az interneten.

Minél többféle digitális marketingstratégiát próbálunk ki, annál több lehetőségünk nyílik arra, hogy elérje legértékesebb ügyfeleinket, bárhol is vannak a világhálón.

Rólunk, és blogunkról

Mi a dg-marketing digitális cégnél arra összpontosítunk, hogy ügyfeleink érezhető eredményeket érhessenek el.

Ragadd meg a lehetőséget!

Digitális marketing szolgáltatásokat kínálunk, ami segít növelni látogatóid számát, és segít abban is hogy a legfontosabb kulcsszavaid magasan rangsoroljanak a Google keresések közt.