Miért ne hagyjuk abba a keresőoptimalizálást?
- 2021-01-22
Minden weboldalnak szüksége van keresőoptimalizálásra (SEO-ra), mivel annak a segítségével kerül feljebb a keresési eredmények között, és nélküle jó eséllyel alig lesz forgalma.
A keresőoptimalizálás sok előnnyel jár. Remek megtérülést hozhat ha profin van kivitelezve (lehetőleg általunk), és garantált forgalomnövekedést is eredményez. Mindemellett nem felejthetjük el, hogy vetélytársaink is élnek ezekkel lehetőségekkel.
Míg bármikor van lehetőségünk javítani rangsorolásunkon, ha szeretnénk azt megtartani és nagyobb hatást elérni, akkor nem feledkezhetünk meg egyik napról a másikra a keresőoptimalizálásunkról.
A legfőbb okok, amiért nem szabad abbahagyni a keresőoptimalizálást:
A versenytársaink elfoglalhatják online helyünket
A vetélytársaink hasonló termékeket és szolgáltatásokat árulnak, mint mi. Sőt, ugyanazt a célközösséget is célozzák. Folyamatos keresőoptimalizálási stratégia és jelentősebb erőfeszítések nélkül lemaradunk, és elfoglalják a helyünk. Amint romlik a rangsorolásunk, az meg fog látszani a jelenlegi ügyfeleink számában is. Ennek eredménye a bevételünkön is érezhető lesz.
A keresőmotorok folyamatosan változtatják algoritmusaikat
Tudtad, hogy évente több mint 500-600-szor frissíti a Google a keresési algoritmusait? Folyamatos keresőoptimalizálási stratégia nélkül ezek a frissítések jelentősen befolyásolhatják online jelenléted láthatóságát. Ha van folyamatos keresőoptimalizálási stratégiád, az segíteni fog alkalmazkodni ezekhez a változtatásokhoz, anélkül hogy kockáztatnád az online jelenléted, és így stabil helyed lesz a keresési eredmények közt.
A keresők szokásainak változása.
Arra is gondolhatunk, hogy hogyan befolyásolhatja rangsorolásunkat a keresők viselkedése. Egyszerűen úgy, hogy keresők szokásai idővel változnak. Például változik az, hogy milyen kulcsszavakat használnak, hogy megtaláljanak bizonyos termékeket, szolgáltatásokat, tartalmakat vagy weboldalakat. Az olyan kulcsszavak amelyek az előző hónapban bő forgalmat hoztak, később nem hozhatnak már eleget. Egy jó folytonos keresőoptimalizálási stratégia foglalkozik a változó kulcsszavakkal is és törekedik arra, hogy új kulcsszavakat is beépítsen egy weboldalba.
A folyamatos SEO megtartja az rangsorolásunkat
Ha meg tudod tartani a rangsorolásod az stabilitást és folyamatos fejlődést fog biztosítani. A mi tapasztalatunk alapján, amikor egy vállalkozás abbahagyta a keresőoptimalizálási kampányát, az jelentős rangsorolási csökkenést eredményezhet. Ezzel szemben, az olyan vállalkozások, amik folytatták SEO kampányukat, érezhetően növelték rangsorolásukat. A félbehagyott keresőoptimalizálással járó ingadozó rangsorolást a hitelesség csökkenéséhez vezethet.
Folyamatosan változó piac
Manapság minden rohamosan fejlődik, minden héten új termék vagy szolgáltatás érkezik a piacra, ami a felhasználókat arra ösztönzi, hogy megváltoztassák a jelenlegi kulcsszavakat vagy újakat használjanak. Tehát, a ma jól működő kulcsszavak holnap már lehet hogy nem is lesznek relevánsak vagy hatékonyak. Egy folyamatos SEO kampány futtatása majd foglalkozik ezzel és más releváns területekkel is. Egy keresőoptimalizálási szakértő naprakészen tartja majd a kulcsszavaid és jelenléted kapcsolódó aspektusait.
Rólunk, és blogunkról
Mi a dg-marketing digitális cégnél arra összpontosítunk, hogy ügyfeleink érezhető eredményeket érhessenek el.
Ragadd meg a lehetőséget!
Digitális marketing szolgáltatásokat kínálunk, ami segít növelni látogatóid számát, és segít abban is hogy a legfontosabb kulcsszavaid magasan rangsoroljanak a Google keresések közt.