Mire jó az SEO marketing?
- 2021-01-22
Sokan csodálkoznak azon, hogy “Vajon mit csinál egy online marketing ügynökség?” vagy “Kell-e a cégemnek online marketing?” A válaszunk mindig egy egyhangú igen lesz. Tehát a keresőoptimalizálási szolgáltatások nélkülözhetetlenek, mivel egy SEO cég segítségével, oda terelheted a forgalmat ahova azt te szeretnéd. Aki nem foglalkozik oldalai keresőoptimalizálásával, azt jó eséllyel megelőzik majd vetélytársai.
Minden őszinte keresőoptimalizálásról szóló beszélgetésnek ezzel kéne befejeződnie.
De most meg szeretnénk mutatni, hogy a mi marketing ügynökségünk hogyan dolgozik, és milyen előnnyel jár a mi szakértői keresőoptimalizálási szolgáltatásaink igénybevétele.
Az egyik ok amiért cégünk alaposan megválogatja partnereit, az az hogy többen is azt gondolják a SEO-ról, hogy az majd felrepíti őket a keresési eredmények legtetejére és másnapra már úszni fognak a pénzben. Az irreális elvárások, teljesíthetetlen célkitűzések és eredmények követeléséhez vezetnek csak. Tehát úgy döntöttünk, hogy csak az olyan ügyfelekkel fogunk együttműködni, akik meghallgatnak és készek megérteni, hogy hogyan zajlik egy keresőoptimalizálási folyamat.
Mostanra már mindenki tudja, hogy mi a SEO lényegében: Egy weboldal vagy vállalat láthatóságának a növelése a keresőmotorokban.
Bár amit sokan elfelejtenek, hogy mennyi tényező járul hozzá ehhez a láthatósághoz és milyen sok munka egy keresőbarát weboldalt elkészíteni.
Először is, több mint 200 tényező van ami befolyásolhatja a rangsorolásunkat. Kiválogattunk néhányat a legfontosabbak közül:
- Biztonságos kommunikációs protokollok használata (SSL vagy TLS)
- Reszponzív oldalfelépítés
- Oldalak betöltési sebessége
- Schema Markup használata
- Tartalom relevancia
- Tartalom hossz
- Visszahivatkozások
- Képek optimalizációja
- Az adatok egységessége (Ami helyi SEO, és a Google Maps-re való optimalizáció szempontjából rendkívül fontos)
Ezen tényezők mindegyike alapos stratégiát és szakosodott keresőoptimalizálási szakértőt igényel, ha jelentősen szeretnénk rajta változtatni. Ezért alakítanak ki munkacsoportokat az SEO ügynökségek, hogy költséghatékonyan és állandó jelleggel tudjanak dolgozni az adott területeken, miközben folyamatos tanácsadással is szolgálnak majd ügyfeleiknek. A legtöbb ügynökség csak a jelentősebb keresőmotorokra összpontosít. Ez ugye értelemszerű, mivel a legtöbb ügyfelet csak az érdekli, hogy jól rangsoroljon a Google keresések közt. De ha marketingről beszélünk, nem lehetünk ilyen szűk látókörűek.
Az első dolog amit egy keresőoptimalizálással foglalkozó cégnek meg kell állapítania, hogy mit jelent ügyfelének a konverzió. Néhányan csak az eladásaikat akarják növelni eBay-en vagy Amazonon. Míg mások a legelső találatok között szeretnének lenni, amikor valaki éttermeket keres a környékén. Az is előfordul, hogy valaki a Wikipédia elé szeretne kerülni bizonyos témákban, tudományos vagy promóciós céllal.
Egy céltudatos ügyfél esetében is előfordul, hogy túlvállalja magát és minden lehetséges marketingcsatornát alkalmazni próbál. Ennek természetesen túlköltekezés lesz az eredménye és sokan észre sem veszik, hogy hova tűnik a pénzük mielőtt már túl késő lenne. Digitális marketing és keresőoptimalizálási erőfeszítéseik szempontjából, sokszor azt se tudják, hogy mibe fektetik pénzüket. Egy átláthatatlan köddé válik egész marketingjük, és mégis százezreket költenek havonta, úgy, hogy egyre távolabb kerülnek vetélytársaiktól. Ez elfogadhatatlan.
Először is, egy igazi keresőoptimalizálással foglalkozó cég, biztosra megy, hogy megérti ügyfelei céljait. Információt gyűjt róluk, a közönségükről, és az általuk használt promóciós csatornákról. A következő lépés pedig a megfelelő csatorna megtalálása látogatókkal kívánt interakciók alapján.
Amint a megfelelő csatornák beazonosításra kerültek, a keresőoptimalizálási céged megállapítja majd a kampányod céljait.
Fontos, hogy mielőtt egy vállalat belekezd egy SEO kampányba, jól ismerje üzleti hozzáállását, és tudja, hogy mire vállalkozik költségvetési szempontból is. Egy felelősségteljes keresőoptimalizálási cég segít az olyan vállalatoknak, amelyek nem tudják kezelni a folyamatos változásokat az iparágukban. Amint probléma jelentkezik a költségvetés terén, abban a pillanatban beavatkozik vagy akár teljesen megállít minden marketing erőfeszítést.
Például, kerestek már minket magas költségvetésű ügyfelek is, de el kellett utasítanunk őket a gyenge bevételi menedzsmentjük és a digitális marketinghez való irreális hozzáállásuk miatt. A többségük már eltűnt, mivel átvették a hozzánk hasonló kisebb versenytársak a helyüket.
Minden marketing igényről gondoskodunk, úgy hogy gördülékeny, akadálymentes és MŰKÖDŐ SEO kampányokat vezetünk, amik érezhető eredményt hoznak bevétel terén is. De, hogy ez megtörténhessen, partnereinknek meg kell értenie ezt, és át kell adnia a kormányt az iparágban tapasztalattal rendelkező SEO szakértők, azaz a mi kezünkbe. Cserébe, mi megmutatjuk, hogy hogyan zajlanak a dolgok a kulisszák mögött.
Válaszokkal és megoldásokkal szolgálunk, hogy segítsünk partnereinknek navigálni a piac és az ipar sűrűjét. Más szavakba öltve: Azt AKARJUK, hogy pénzt csináljanak.
Rólunk, és blogunkról
Mi a dg-marketing digitális cégnél arra összpontosítunk, hogy ügyfeleink érezhető eredményeket érhessenek el.
Ragadd meg a lehetőséget!
Digitális marketing szolgáltatásokat kínálunk, ami segít növelni látogatóid számát, és segít abban is hogy a legfontosabb kulcsszavaid magasan rangsoroljanak a Google keresések közt.