Webkereskedelmi Tartalommarketing

A tartalommarketing akár hatszorosára is növelheti a konverziónk arányát! De miért javítja a tartalommarketing a konverziókat? A tartalom segítségével közelebb kerülhetünk ügyfeleinkhez, ami nagyban segít a kapcsolattartásban.

Ha jó munkát végzünk a kapcsolattartás során, akkor ügyfeleink elkötelezettebbek és hűségesebbek lesznek márkánkhoz, ezzel segítve a konverziók és eladások növekedését.

Hosszútávú stratégiaként, rendkívül pontos kulcsszó stratégiával és a legjobb oldalszintű optimalizálási taktikákkal készítjük el és optimalizáljuk webkereskedelmi felületeinket. Ezt olyan kifinomult oldalon kívüli optimalizációs módszerekkel ötvözzük , mint a tartalommarketing, digitális PR vagy e-mail marketing, hogy minőségi backlinkeket szerezzünk, és javítsunk domainünk tekintélyén. Rövid távon pedig számos, az e-mail marketinghez hasonló módszert alkalmazhatunk.

Webkereskedelmi Tartalommarketing

Ha ki akarunk tűnni a versenytársaink közül, az organikus keresőoptimalizálás rendkívül fontos, de a keresőmotoroknak ez nem elég. Értékes, informatív tartalomra van szükségünk ami megválaszol fontos kérdéseket, és kielégíti az ügyfél kíváncsiságát és keresési szándékát, így segít meghozni a döntést a vásárlással kapcsolatban.

Speciális tartalomstratégiai szakemberekből álló csapatunk felkutatja, hogy milyen tartalom szükséges közönsége számára a vásárlás minden lépése során. Ezáltal olyan kapcsolatokat építhet látogatóival, amik sikeresen vonzzák, és konvertálják majd őket.

A Tartalommarketing Pozitív Hatásai

A tartalommarketing, a fizetett kereséshez viszonyítva háromszor annyi leadet termel a befektetett pénzzel arányosan. A blogokkal rendelkező márkacégeknél 126% -kal nagyobb ügyfélnövekedés tapasztalható. A tartalommarketing a hagyományos marketing módszerekhez képest hatszor hatékonyabb a fogyasztók konvertálása szempontjából.

E-mail Marketing

A legtöbb sikeres értékesítési marketingszakember az e-maileket használja a tartalommegosztás fő csatornájaként. Az e-mail marketing a mai napig a legnagyobb megtérülést hozhatja. 

Az automatizált e-mailek jobban teljesítenek mint a manuálisak. Az e-mail marketing  leggyakoribb formái az automatikus üdvözlő e-mailek, promóciós e-mailek, eseménybejelentő e-mailek.

tartalommarketing célú email fajták diagramm

Új akciót, kampányt, vagy promóciót szeretnél indítani? 

Nagyszerű módja a forgalom és értékesítések növelésére, ha korábbi ügyfeleid e-mailben értesíted ezekről. Végül is, ezek az emberek már kedvelik a termékeid vagy a szolgáltatásaid. Ha nem tiszta, hogy hogyan hozz létre automatikus e-mailes marketing kampányokat, fordulj hozzánk bátran.